featured, Untuk lelaki

Titan Gel Malaysia jual, harga, pengedar: lebih tebal lebih bagus, dan saya tak maksudkan beg duit

Kehidupan saya telah berubah secara dramatik setengah tahun yang lepas. Sekarang saya merupakan seorang wanita yang berpuas hati 100% secara seksual! Terima kasih kepada lelaki yang saya cintai dan gel untuk zakar. Tetapi seketika dahulu keadaan agak berbeza.

Saya rasa ramai pasangan pernah mengalaminya: semangat susut, anda tidak lagi berpuas hati dengan kehidupan seks yang bosan dan anda bosan dengan rutin basi yang hambar diatas katil. Sejujurnya, Saya terpaksa simulasikan orgasma untuk setengah tahun! Saya tak dapat berterus terang tanpa melukakan perasaannya. Saya pasti hal ini akan menyebabkan harga dirinya berderai dengan teruk.

Agen Titan Gel Malaysia, kedai ubat Titan Gel

Dia dah cuba yang terbaik, belai saya dan semuanya, Saya boleh nampak… Tapi nak buat macam mana jika lelaki anda tidak dikurniakan dengan anugerah yang baik. Saya baca banyak tentang panjang zakar tidak sebegitu penting (tapi, saya x boleh complain hal ini, ex saya punya tak kurang dari 19-20 cm). Kemudian saya saya dapat peluang untuk pastikan sendiri yang orgasma untuk kedua-dua pihak dapat dicapai dengan ketebalan zakar sahaja. Hal ini kerana faraj wanita paling sensitive di bahagian pintu masuk, bukan ditempat lain didalam, kedalaman 20 cm. Tapi saya tak perlu bagitahu anda tentang tu, semua perempuan tahu mengenainya dengan baik.

Kami berhenti melakukan seks dan saya salahkan diri saya. Saya mula menjaga diri saya dengan lebih lagi, menjalani kursus urutan anti-selulit (ianya amat menyakitkan) Saya melakukan senaman kagel, juga mencuba pembinaan rahim. Tapi malangnya, perkara atas katil tak juga semakin baik. Zakar ex saya juga terlalu nipis 🙁 saya mengamati betul-betul untuk merasai setiap millimeter darinya. Saya mengaku, saya sangat tidak berpuas hati sampaikan saya mula berfikir untuk curang. Saya inginkan tumbukan padu yang lebih keras & lebih keras di atas katil.

Dia pula, pura-pura dia tak faham apa yang berlaku atau mungkin dia memang betul-betul tak faham. Untuk memburukkan lagi keadaan, kami mula banyak berbalah, dan akhirnya kami berpisah.

Tapi cerita ini berakhir dengan pengakhiran yang bahagia. Sekali tu di dalam kolam gim kami Saya jumpa lelaki bernama Max. Perkara pertama yang saya perasan tentang Max adalah zakarnya yang besar dalam seluar renang. Kemudian mata saya berlegar kepada badannya yang terukir indah, perut six-pack dan bisep yang besar. Saya tak boleh fikir tentang perkara lain untuk beberapa hari. Saya bayangkan… apa yang ada dibawah pinggangnya 🙂 Saya juga turut mengikuti perkembangannya di facebook.

Dalam beberapa hari dia datang kepada saya dan mengajak saya untuk minum secawan kopi bersama selepas latihan. Apabila saya nampak badannya yang hebat dengan seluar renangnya datang mendekati saya, saya rasa seperti saya dipanah oleh kilat. Max menarik saya ibarat magnet, kelakiannya dan karismanya benar-benar MENONJOL. Anda tahu apa yang saya maksudkan 😉

Sejak hari itu kami mula berjumpa, semua perkara sangat menarik dengannya. Setiap hari baru sangat cerah, luar biasa dan mendebarkan. Dan fuhh, perkara yang dia lakukan diatas katil… MEMBARA. Saya terbakar lagi dan lagi. Dan akhirnya saya dapat menikmati sex sebenar. Dengan zakarnya yang kuat dan tebal, Max membuat saya orgasma dalam hanya beberapa minit! Apapun yang mereka cakap, kehidupan seksual untuk pasangan adalah asas untuk hubungan mereka.

Apabila kedua-dua puas hati, ianya menjadi sukar untuk mencari alasan untuk bergaduh. Kami hidup dengan harmoni, Saya harap saya tak mengundang malang dengan memberitahu perkara ni. Saya harap semua orang berjumpa kebahagiaan mereka!

Dan saya tak peduli yang Max terpaksa menggunakan Titan Gel untuk menjadikan zakarnya tebal. Yang paling penting dia tidak hanya berpeluk tubuh, seperti ex saya. Lagipun produk ini lagi selamat berbanding kaedah lain (pill, pemanjang dan pembedahan) dan ianya telah digunakan oleh pelakon lucah untuk sekian lama.

Dimana nak beli Titan Gel di Malaysia, jual

harga titan gel malaysia

Komen kepada artikel

Bruno

Hal ini membuktikan kadang-kadang ianya berguna untuk membaca blog wanita. Saya kagum dengan wanita, satu kejadian yang aneh, simulasi dan menipu, Hipokrit.

Fariq

Titan gel ini ni bagus. Saya tahu mengenainya. +3 cm diameter. Zakar tebal, sangat besar sekarang, perempuan sukakannya.

Fatimah

Saya nak beli untuk teman lelaki saya, tapi saya takut ia akan memudaratkannya. Saya tertanya-tanya mengapa benda ni berkesan, adakah ianya kerana bahan kimia?

Mohd

Hello disana, saya dah baca arahan Titan Gel, ia cakap produk ini mengandungi komponen semula jadi sahaja. Extrak herba. Ia berkesan kerana campuran khas bahan-bahan yang menyumbang kepada aliran darah masuk yang kuat kepada zakar, seterusnya mengakibatkan regangan tisu zakar. Lagi kerap anda gunakannya, lagi cepat kesannya. Saya akan tulis tentang perkembangan saya nanti, Saya dah beli gel tersebut untuk menyelamatkan hubungan saya dengan perempuan. Saya boleh nampak yang saya tidak memuaskan dia dengan sepenuhnya buat masa sekarang.

Zuliana

Jelas sekali anda bukan lelaki sejati jika anda biarkan faraj wanita memberi kesan kepada anda sebegini. Jika dia ada masalah dengan farajnya, jadi carilah wanita lain yang tak akan mengadu.

Zahid

Sudah tentu situasi berbeza sekarang, dalam kes kami gel ini menyelamatkan perkahwinan. Isteri saya mula curang dengan saya, pertama kali saya mengetahui tentangnya saya rasa nak patahkan leher isteri saya. Tapi saya mulai sedar – curang bermaksud ada sesuatu yang tak kena dengan saya. Saya tanya dia. Dan dia menjawab yang dia nak zakar saya lebih tebal. Lagipun, penuaan dan dua orang anak memang memberi kesan. Anda tahu apa yang saya maksudkan.

Najib

MENGAGUMKAN! Saya ingat ianya hanya mungkin dalam filem lucah sahaja….

Zain

Saya ada yang macam itu, tanpa sebarang gel, semula jadi )))

Amelina

Jom pm, jomlaa)) handsome)

Varkun88

Saya tak pernah dengar tentang gel ini. Adakah ia produk baharu? Saya ingat lagi beberapa tahun lepas saya guna alat pemanjangan zakar. Saya hampir hilang zakar saya. Saya rasa lebih baik saya cuba dengan gel, paling kurang ianya lebih selamat.

Amelia

Semua lelaki nak bermegah dengan pencapaian mereka. Pada pendapat saya, ketebalan beg duit tidak lebih daripada perolehan dari hasil kerja. Dan berapa banyak kebaikan yang telah anda lakukan.

Jalaudin

Hi! Saya dah baca artikel dan telah membuat tempahan untuk saya, ini apa yang saya dapat:

коробка

Zakim

Saya tak faham, ia seolah olah tiada kesan. Seks rasa lebih lancar dan selesa bila saya guna gel ini. Mungkin saya gosok sikit sangat? Sekali dalam 3-4 hari, sebelum melakukan seks.

Hakim

Hi, memanglah tak cukup. Sejauh mana kebodohan anda boleh pergi)))) ianya merupakan prosedur setiap hari! Atau anda kena tunggu 4 tahun.

Olia

Saya malu nak bagitahu tapi saya tinggalkan suami disebabkan masalah seks juga.

Daddy

+ 3 cm, saya guna Titan Gel untuk 3 minggu. Zakar menjadi sangat tebal. Saya tak tahu bagaimana nak jelaskan, tapi itu lah faktanya. Saya ingatkan ini merupakan penipuan tapi sekarang saya boleh nampak hasil. Hebat, saudara, ambillah.

Jumaat

Saya punya panjang, 18cm, teman wanita saya tak mengadu. Malah dia mencapai orgasma. Walaupun ianya berkemungkinan yang dia simulasi, siapa tahu. Ianya tak begitu tebal. Saya fikir nak beli gel ini, kita tak tahu.

Lila

Hi disana. Saya mempunyai masalah yang sama, Saya berjumpa seorang lelaki ni. Dia merupakan lelaki yang terbaik yang pernah saya keluar bersama, dia memikat saya, tolong saya dan menyokong saya dalam segala benda. Saudara maranya sangat baik dengan saya. Tapi diatas katil ianya malapetaka. Saya hampir tidak dapat merasai zakarnya. Ianya terlalu nipis, macam 2 jari. Saya suka yang besar, jadi saya sedang mempertimbangkan untuk membeli gel ini. Tapi bagaimana saya nak bagitahu kepada dia? Saya takut perkara ini akan merosakkan harga dirinya. Saya takut ianya tak menjadi(((

Marine

Hello. Jangan panik! Layari laman web rasmi Titan Gel dan baca. Gel ini juga boleh digunakan sebagai pelincir. Saya tak bagitahu apa-apa kepada tunang saya. Saya beli gel ini dan gosokkannya di tisu zakar dengan gerakan mengurut. Perkara utama adalah melakukannya selalu. Setiap hari. Dalam masa sebulan setengah saya perasan perubahan pertama. Ianya hebat! Jadi teruskan!

Lila

Terima kasih banyak-banyak, Semestinya saya akan ikut arahan anda.

Jean

Tapi jangan berlebihan, nanti dia tergantung macam keldai pulak. Lol

Larry

Saya ambil pill pada mulanya, terpaksa masukkan I.V. selama 4 hari. Doktor terangkan yang ianya mustahil untuk membesarkan zakar dengan pill. Sentuhan secara langsung diperlukan. Sama ada pembedahan, alat pemanjangan atau Titan Gel. Saya mula menggunakan gel secara semula jadi,kesannya muncul selepas 5-6 aplikasi. Zakar menjadi keras dan tebal. Saya guna 2 botol. Saya rasa ianya cukup, itu pun perempuan dah menjerit.

Ahman

Hebat! Ini merupakan sihir. Sangat besar. Saya tenung dengan begitu lama di bilik persalinan orang disana mungkin fikir saya gay.

Rahman

Zakar saya terlalu tebal, ia menyebabkan ketidak selesaan kepada teman wanita saya. Ukur lilitnya 7 cm. Setiap perempuan lain menjerit. Mereka kata ianya sakit. Dan dalam perbincangan ini anda kata setiap perempuan nak zakar yang tebal. Perempuan ini memang misteri.

Ramli

Saya iri hati dengan kamu. Saya dah memesan Titan Gel, Saya nak buat zakar saya menjadi lebih tebal. Walaubagaimanapun ada tawaran istimewa di laman web rasmi sekarang.

Previous ArticleNext Article

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *