featured, Pelbagai

Power Factor Saver Malaysia kegunaan, cara menjimatkan tenaga elektrik: bagaimana “memperlahankan” elektrik meter anda dalam 2 kali dan membayar secara sah kurang 50% untuk tenaga

Cara menjimatkan tenaga – Power Factor Saver di Malaysia

 

Hai semua! Hari ini saya nak beritahu anda, bagaimana nak bayar kurang 2-2,5 untuk bil elektrik anda secara sah. Ini akan membantu anda semua untuk jimatkan sedikit wang!

Saya bekerja sebagai pekerja elektrik selama 20 tahun dan baru dinaikkan pangkat gred 6. Seingat saya, selama ni harga purata bagi elektrik meningkat. Tapi percayalah, harga untuk elektrik melambung secara sendiri! Itulah sebab saya selalu manipulasi meter saya: hanya dengan meletakkan klip kertas atau magnet untuk putarkan ia ke belakang.

Saya ada keluarga yang besar bersama 3 orang anak, jadi kami gunakan banyak penggunaan elektrik. Isteri saya perlu basuh baju untuk anak-anak kami: pampers, jaket bayi dsbg. Yang paling tua pulak selalu duduk depan komputer. Jadi boleh dikatakan saya terpaksa gunakan elektrik yang dibekalkan oleh kerajaan untuk masa yang lama…

Kami masa tu dah kehabisan wang, jadi saya perlu cari duit dengan memasang dan membaiki elektrik secara persendirian di rumah dan juga di apartmen kawan-kawan. pada suatu hari tu, saya bekerja di sebuah apartmen dan perasan sesuatu yang menarik. Saya pasang pendawaian dan meter elektrik, pemilik rumah mula membaiki bilik. Dia sedang menggergaji, menggerudi, dsbg dan hari yang seterusnya meter elektrik menunjukkan hanya 700 watt. Macam mana dia lakukannya? Patutnya jumlah elektrik lebih banyak daripada tu!

Saya putuskan nak tanya pada pemilik rumah, dan dia tunjukkan saya satu alat yang boleh mengurangkan penggunaan elektrik. Menantunya belikan dari luar negara. Saya tak percaya dengan apa yang saya lihat dan dengar! malunyanya la saya tak tahu pun benda ni memang wujud.

Selepas tu saya mula cari maklumat tentang Power Factor Saver dan jumpa tentang artikel saintifik ini, yang jelaskan segalanya dengan terperinci. Kini dah tak ragu-ragu lagi.

Alat ini kecil, lebih kurang saiz lampu malam biasa; ia dipasang dalam soket yang dekat dengan meter elektrik dan serta-merta berfungsi. sudah tentu alat ini tak mengeluarkan bunyi! Ia dipanggil – Power Factor Saver Apa yang saya faham, kami tak boleh beli dalam di kedai-kedai biasa. Itu memang masuk akal sebab takkan nak jual barang yang menjadi kepentingan kerajaan. Tapi kami bayar cukai, dan boleh katakan saya ni banyak bayar cukai! Jadi saya rasa ini bukanlah hanya rasional dan penjimatan sebenar – perkara ini cukup adil.

Saya dah lama mencari di Internet, dan akhirnya saya jumpa laman web yang menjual alat ini! Inilah dia pautan pada kedai online. mereka adalah pembekal eksklusif alat ini di negara kami. Jika anda berminat dengan prinsip operasi alat ini, semak video di bawah. Syarikat menghantarnya kepada saya bila saya tanya tentang butiran yang lebih terperinci.

Lihat video dan buat keputusan sendiri sama ada nak jimat duit atau tidak. Secara peribadi saya belu 3 penjimat: untuk dirumah, keluarga saya dan untuk kelurarga isteri saya. Saya rasa, kenapa saya perlu bayar lebih, jika saya boleh bayar kurang secara sah?

Kini kami punyai hidup yang lebih baik, tak lagi gunakan elektrik secara tak sah, tapi secara purata kami bayar 2-2,5 kurang untuk bil elektrik kami! Saya tak suka bazirkan duit. Saya lebih rela habiskannya untuk isteri dan anak-anak! Dan mak mertua saya pun suka dengan alat ini. Isteri saya ketawa yang dengan hadiah ini mak dia sayang saya lebih dari anaknya sendiri! ☺

Saya harap anda semua bijak menggunakan elektrik dan dapat simpan duit lebih!

Harga Power Factor Saver, pengedar di Malaysia

Cara menjimatkan tenaga elektrik. Power Factor Saver opinion – komen

Alia Hana

Apabila saya beli alat ini saya agak bimbang sebab alat ini adalah sesuatu yang sangat baru. Dalam sebulan saya mula baca meter elektrik, saya betul-betul terkejut. Ia menjimatkan elektrik sehingga 50%! Dan satu perkara yang lebih penting – sebelum alat ini dipasang, pemutus litar dimatikan secara automatik setiap kali saya menggunakan besi dan ketuhar gelombang mikro pada masa yang sama. Dan kini dah tak mati sendiri lagi! Semudah itu. Baru je tempah lagi satu hadiah untuk ibu saya! Terima kasih Alif!

Lili Alina

Saya dan suami baru je balik dari Croatia dan kini semua orang guna alat ni kat sana! Saya tanya mereka kenapa guna alat ini, dan mereka cakap diorang pun alami kesukaran nak bayar bil yang sebenar. Dengan kotak jimat ni mereka jimat hingga 30-50%! Jadi kami bawa balik ke rumah. Baru je ada dalam pasaran. Saya rasa kami takkan dapat sampai kat sini kalau tahun tahun lepas!

Aina

Kawan saya beli untuk keluarganya di laman web ini Dia nasihatkan kami untuk lakukan perkara yang sama. Saya ingat dia gurau je, tapi sekarang ni saya ketawa bila bil elektrik saya sampai. Sebab sekarang ni memang senang sangat nak jimat duit guna Power Factor Saver. Hanya plug kan ia dalam soket – itu saja!

Azri Selamat

Bagus! Gembira bila nampak sesuatu alat yang memang sangat berguna! Kini ia jarang-jarang berlaku! Sangat disyorkan! Saya bayar 2,5 – 3 kali lebih rendah dari bil yang sebenar setiap bulan!

Naz

Saya pun nak mencuba… harganya boleh tahan, jadi saya nak tempah. Tapi wow, ia membayarnya sendiri dalam masa 6 minggu! Saya pasti nak dapatkan satu untuk ayah saya! Dia suka menyimpan wang

Iskandar

Saya tinggal disebuah rumah. Saya belinya disini dengan harga diskaun. Saya pulangkan semua duit yang saya dah guna dalam sebulan, sangat-sangat disyorkan! Tapi beli alat Power Factor Saver yang tepat. Saya dah baca banyak ulasan yang lain, terdapat produk yang tiruan, kena jaga-jaga.

Shira Razali

Ia sememangnya berkesan. Saya jimat hingga 65%! Saya beli dengan diakaun 50% di Kedai online. Servis bagus, penghantaran pantas, produknya memang berkesan!

Kayla Hamid

Hai semua, Alif ada letak video, ia merangkumi semua maklumat bagaimana alat ini berfungsi. Video ini menjelaskan secara terperinci dalam frasa yang mudah. Dari perspektif saya, saya ingin katakan yang mula-mula saya rasa was-was, tapi akhirnya saya buat keputusan menempahnya dari pembekal rasmi dengan harga diskaun. Sebulan lepas tu saya dapat bil elektrik, dan saya jimat 45% dari bil yang asal!!! Memang satu kejutan! Namun yang paling penting – ianya memang sah. Anda tak perlu habiskan masa berulang kali… Hanya perlu plugkan saja dan biarkan!

Lili Ahmad

Bagaimana sebenarnya alat ini berfungsi? Saya dan suami nak beli untuk guna di apartmen kami

Previous ArticleNext Article

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *